Als je vindt dat het beter kan…

Je mag rekenen op goede zorg, een goede ontvangst, goede informatie en een goed contact met Mindfit. Daar doen we ons uiterste best voor. Maar er gaat ook wel eens iets mis. Of we hebben iets over het hoofd gezien dat voor jou heel belangrijk blijkt. Dan horen we dat graag!

Niet tevreden?

Je kunt je ervaring het best bespreken met de betrokken medewerker. Waarschijnlijk komen jullie er samen uit. Vind je dit moeilijk of komen jullie niet verder? Dan kun je terecht bij een andere medewerker op locatie of een manager. Vaak leidt dit gesprek tot een oplossing. Ook als naastbetrokkene kun je melding maken van je onvrede. 

Hulp van onze klachtenfunctionaris

Levert een gesprek niets op of wil je liever geen gesprek? Dan kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris Rita Linde via e-mail of telefonisch op nummer (06) 120 79 231. Een klachtenfunctionaris is onpartijdig. Zij informeert je over de manier waarop wij met klachten omgaan. Zij bespreekt je wensen en verwachtingen en zoekt samen met jou naar een oplossing. Als je dat wilt, kan zij een gesprek organiseren met jou en de betrokken medewerker(s) en daarbij een bemiddelende rol vervullen. Ook geeft ze advies als je een klacht wilt indienen.

Een klacht indienen

Het kan zijn dat het toch zover komt dat je een klacht wilt indienen. Mindfit is onderdeel van de Dimence Groep. De klachtenregeling van Mindfit is centraal geregeld. Meer informatie over onze klachtenregeling vind je daarom op de website van de Dimence Groep. Je vindt daar ook een klachtenformulier.

Bekijk de verschillende mogelijkheden om jouw klacht kenbaar te maken of lees de folder.