Staat uw vraag er niet tussen? Stel uw vraag dan via ons contactformulier.

Wat moet ik meenemen naar een eerste gesprek?

In Nederland geldt een identificatieplicht in de zorg. Mindfit registreert bij aanmelding jouw Burgerservicenummer (BSN) en vraagt tijdens het eerste gesprek om een identificatiebewijs. Neem daarom je paspoort, ID-kaart of rijbewijs mee naar het eerste gesprek.  
Indien je van je huisarts een verwijsbrief heeft gekregen vragen wij je deze mee te nemen.

Hoe kan ik een afspraak verzetten of afzeggen?

Je kunt jouw afspraak tot uiterlijk 24 uur van tevoren wijzigen of afzeggen. Dit kan telefonisch bij jouw hulpverlener of de kring waar je in behandeling bent. Ook kun je contact opnemen met het secretariaat van Mindfit, tel. 088-4643348.

Waar kan ik een afspraak maken?

U meldt uzelf aan voor hulp of behandeling bij Mindfit. Kiest u voor online zelfhulp dan kunt u direct beginnen, waar en wanneer u maar wilt. Voor het volgen van een cursus of voor een (online) behandeling bij Mindfit nemen wij contact met u op voor een afspraak, nadat u zich heeft aangemeld via onze website.

Kan ik een afspraakherinnering ontvangen?

Ja, dat kan. Via een sms-alert helpen wij u herinneren aan uw afspraak. Wij vragen hiervoor uw toestemming als u voor het eerst bij Mindfit komt. Bent u al klant bij ons, dan kunt u zich voor deze service aanmelden via info@mindfit.nl.