Vanaf het begin enorm goed geholpen met mijn problematiek. Veel expertise bestaat er binnen Mindfit en indien deze er niet is bij de betreffende behandelaar, dan werd dit opgepakt binnen het team. Prettige en informele sfeer, wat snel vertrouwen geeft.

- Waardering met cijfer 10, geplaatst op 9 juli 2019

Een klantwaardering waar we trots op zijn! Deze beoordeling kun je vinden op de Zorgkaart Nederland. Wil je lezen hoe andere klanten Mindfit beoordelen? Bekijk de beoordelingen per Mindfit locatie
Je kunt ook zelf een waardering achterlaten als je een behandeling bij Mindfit hebt gevolgd. Zo help je ons om onze zorg verbeteren en help je anderen bij hun keuze voor hulp die bij hen past.

Bij Mindfit wordt de tevredenheid van onze klanten op verschillende manieren gemeten. Ook dit jaar (2019) waarderen klanten Mindfit met een 8,3. Deze waardering is gebaseerd op de CQ-index.

Wat is de CQ-index?

Met de Consumer Quality Index wordt de kwaliteit van zorg vanuit het perspectief van klanten gemeten. Het is een gestandaardiseerde methodiek voor het meten van ervaringen van klanten met de zorg. De methodiek bestaat naast vragenlijsten uit bijbehorende richtlijnen voor de dataverzameling, data-analyse en het rapporteren van de resultaten. 

Doel van de CQ-index

​Het doel van de CQ-index is het bevorderen van de transparantie over prestaties van zorgaanbieders gezien vanuit klantenperspectief. De informatie hierover moet bruikbaar zijn voor de verschillende partijen in de zorg voor kwaliteitsverbetering, zorginkoop en monitoren van de zorg.