'De afgelopen maanden heb ik een behandelingstraject gevolgd bij Mindfit Arnhem. Het is prettig dat de wachtlijst zeer kort is en je snel aan de beurt bent. Al vanaf het eerste moment is het contact professioneel, duidelijk en laagdrempelig. Er wordt duidelijk met je gecommuniceerd en de behandeling wordt in goed overleg samengesteld. De persoonlijke benadering vanuit Mindfit maakt dat je je gehoord en begrepen voelt! Ik raad anderen zeker een afspraak of doorverwijzing naar Mindfit aan, indien zij op zoek zijn naar een goede behandelaar!'

Een klantwaardering waar we trots op zijn! Deze beoordeling kun je vinden op de Zorgkaart Nederland. Wil je lezen hoe andere klanten Mindfit beoordelen? Bekijk de beoordelingen per Mindfit locatie
Je kunt ook zelf een waardering achterlaten als je een behandeling bij Mindfit hebt gevolgd. Zo help je ons om onze zorg verbeteren en help je anderen bij hun keuze voor hulp die bij hen past.

Bij Mindfit wordt de tevredenheid van onze klanten op verschillende manieren gemeten. Ook dit jaar (2019) waarderen klanten Mindfit met een 8,3. Deze waardering is gebaseerd op de CQ-index.

Wat is de CQ-index?

Met de Consumer Quality Index wordt de kwaliteit van zorg vanuit het perspectief van klanten gemeten. Het is een gestandaardiseerde methodiek voor het meten van ervaringen van klanten met de zorg. De methodiek bestaat naast vragenlijsten uit bijbehorende richtlijnen voor de dataverzameling, data-analyse en het rapporteren van de resultaten. 

Doel van de CQ-index

​Het doel van de CQ-index is het bevorderen van de transparantie over prestaties van zorgaanbieders gezien vanuit klantenperspectief. De informatie hierover moet bruikbaar zijn voor de verschillende partijen in de zorg voor kwaliteitsverbetering, zorginkoop en monitoren van de zorg.