Wij doen ons uiterste best om de zorg naar tevredenheid uit te voeren en je op een goede manier te helpen. Als je toch een klacht hebt, lossen we dit graag - samen met jou - zo goed mogelijk op. Dat geeft ons ook de mogelijkheid om onze zorg en/of dienstverlening waar nodig te verbeteren. Wij nemen je klacht dan ook zeer serieus.

Werkwijze

Heb je een klacht? Wij raden je aan eerst zelf te praten met je behandelaar hulpverlener of een collega van hem of haar. Levert een gesprek niets op of wil je liever geen gesprek? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris Sandra Meijerink via e-mail, telefoon of klachtenformulier. Een klachtenfunctionaris is onpartijdig. Zij informeert je over de manier waarop wij met klachten omgaan en adviseert je over je mogelijkheden bij het indienen van een klacht. Zij bespreekt je wensen en verwachtingen en zoekt samen met jou naar een oplossing. Als je dat wilt, kan zij een gesprek organiseren met jou en de betrokken medewerker(s) en daarbij een bemiddelende rol vervullen. Bekijk hier de verschillende mogelijkheden om jouw klacht kenbaar te maken.

Jouw klacht indienen

klachten@mindfit.nl

Klachtenformulier

038 469 26 04